marko đuzel

Direktor aerodroma u Mostaru kaže da je situacija sve bolja: Let za Beograd nije ni krenuo, već smo rasprodali 2.000 karata

Direktor Zračne luke Mostar Marko Đuzel potvrdio je u razgovoru za Fenu kako je situacija na mostarskom aerodromu ove godine puno bolja nego u istom razdoblju prošle godine, a uskoro kreću i letovi na relaciji Mostar-Beograd, za koji je već sada prodano dvije hiljade karata.

Na otvaranju te linije najavljen je i dolazak srbijanskog predsjednika Aleksandra Vučića, ali ta informacija još uvijek nije službeno potvrđena.

"Nemam još nikakvu službenu najavu o dolasku gospodina Vučića, prvi let je 15. aprila i poslije toga idemo standardno s letovima petak-nedjelja-ponedjeljak. Protokol se radi na većim razinama i onda se isti nama dostavlja par dana prije dolaska. Bile su najave kako će doći gospodin Vučić, ali to je još sve ostalo na nekom usmenom dogovoru, za nekoliko dana ćemo vjerovatno imati više informacije", rekao je Đuzel te dodao da će sredinom ljeta vidjeti kakva će situacija biti s Air Serbiom i kako će se pokušati dogovoriti da ta linija ostane kroz cijelu sezonu letenja.

Istaknuo je i kako je situacija na aerodromu puno bolja nego prošle godine.

"Croatia Airlines leti svoje linije tri puta sedmično, punjenje ide puno bolje nego prošle godine jer se linija uhodava. Negdje smo na 60 posto popunjenosti kabine. Od 15. aprila počinje Beograd tri puta sedmično i već do sada je podano dvije tisuće karata. Krajem četvrtog i početkom petog mjeseca, odnosno 30. aprila i 2. maja, počinju sve ostale destinacije München, Rim, Verona i Bari. To je ono što ćemo imati u ljetnom redu letenja", izjavio je direktor Zračne luke Mostar.

"Pored toga, imamo najavljene charter letove iz Irske i Sicilije (Palermo i Catania, op. a.), a čekamo potvrdu i charter iz Bejruta (Libanon). U svakom slučaju ova godina je bolja nego što je bila prethodna", naglašava Đuzel.

Problem s linijom za Bejrut pravi nemogućnost pronalaska aviona.

"Tu je nama najveći problem pronaći avion, zračni promet je zadnjih godina zakrčen, Pojedini avioni imaju servise koji traju do šest mjeseci, tako da je teško naći veći avion. Za Bejrut je potrebno imati avion od 150 mjesta i više i trenutno pregovaramo s Croatia Airlinesom i ako oni uspiju pronaći slobodne kapacitete ti letovi će se odraditi, tj. bar nekih 15-ak letova kroz sezonu iz Bejruta", poručio je Đuzel.

Vjeruje kako će dobre brojke doći s "talijanskih linija" na kojoj će ove godine biti bar 150 letova.

"Tu će ići ove redovne linije, charter letovi polako izumiru, to su prevelike grupe i rijetko ko ulazi u rizik da zakupi avion od 180 mjesta. Ove redovnije linije između Rima, Verone i Barija, očekujemo da će ih puniti hodočasnici za Međugorje, ali vjerujemo da će tu biti i određena brojka naših ljudi koji će putovati u Italiju", zaključio je Đuzel.

Clicky