idu do kraja

Demokrate ulažu 140 miliona dolara da glasačima ogade Trumpa. Spremne na baš svaku strategiju

Politolozi, naime, upozoravaju kako bi se Demokratska stranka mogla susresti s "plavim zidom"

Politički stratezi Demokratske stranke investirat će 140 miliona dolara u posebno osmišljenu kampanju koja će se emitirati samo u tzv. swing državama na sjeveru zemlje, Wisconsinu, Michiganu i Pennsylvaniji, u pokušaju da tamošnju srednju klasu odvrate od glasanja za Donalda Trumpa.

Kompanija American Bridge, koja je za potrebe Demokratske stranke održala 475 intervjua, nakon čega je s medicinskim sestrama, električarima, poljoprivrednicima i inim djelatnicima spomenutih saveznih država, snimila 50 videoupozorenja opasnosti koju predstavlja Trumpov drugi mandat za demokratski poredak SAD-a, piše Jutarnji.

"Najteži dio cijele strategije bio je doprijeti do stvarnih ljudi na terenu koji su se bili spremni imenom i prezimenom pridružiti kampanji", objašnjava The Washington Postu Bradley Beychok, suosnivač spomenute firme.

Žene u fokusu

Sama kampanja bit će oslonjena na taktiku koju je American Bridge koristio i 2020., u pokušaju da vrati glasove američkih radnika Demokratskoj stranci, no ovoga puta će se laserski fokusirati na žene. Ako sve bude išlo po planu, tvrdi Beychok, istu će strategiju u kasnijoj fazi kampanje iskoristiti za Sjevernu Karolinu.

"Spremni smo razmotriti baš svaku raspoloživu strategiju kako bismo osigurali da svi glasači, osobito žene, u ključnim državama ovog novembra izađu na izbore i glasaju protiv Donalda Trumpa", rekla je Beychokova kolegica, Cecile Richards, putem službenog priopćenja.

Politolozi, naime, upozoravaju kako bi se Demokratska stranka mogla susresti s "plavim zidom"; uspješno osvojenim saveznim državama na sjeveru zemlje, poput spomenutih Michigana, Pennsylvanije i Wisconsina, te izgubljenim swing državama juga;,Nevadi, Arizoni, Georgiji i Sjevernoj Karolini, za koje ne vrijedi ista taktika kao na sjeveru.

Napad na zgradu američkog Kongresa 6. januara, ograničavanje dostupnosti pobačaja na federalnoj razini te najava zabrinjavajućih reformi koje podrazumijevaju političku odmazdu rivalima, samo su neka od opasnosti koje su demokrati odlučili istaknuti glasačkom tijelu ovogodišnjih ključnih država.

American Bridge svoju će kampanju koordinirati s Bidenovim tzv. super PAC-om Future Forward, koja je do sada na oglašavanje potrošila nešto manje od 20 miliona dolara.

Krucijalan partner

"Ova nam je kompanija bila krucijalan strateški partner tokom izbornog ciklusa 2020., zbog čega mi je izuzetno drago što su nam odlučili pomoći i ove godine", rekla je Anita Dunn, viša savjetnica pri Bidenovoj Bijeloj kući, koja je tokom kampanje 2020. obnašala jednu od ključnih funkcija u štabu aktuelnog (pot)predsjedničkog tandema.

Prošlog su puta naučili kako najviše vremena odlazi na potragu za voljnim sudionicima kampanje, zbog čega su ove godine krenuli čak nekoliko mjeseci ranije, već u ljeto prije izborne godine, kako bi u svaku od ključnih saveznih država postavili najmanje dva svoja dužnosnika da "priprema teren".

Očekuje se da će American Bridge ovoga puta dobiti budžet od 200 miliona dolara, a veliki će fokus biti usmjeren i na biračko tijelo trećih kandidata koji Demokratskoj stranci "kradu" antitrampovske glasove.

Clicky