Jogger je prva Dacia koja dobiva hibridnu tehnologiju. U skladu sa najavama Dacia je upravo izašla u javnost s novostima vezanim uz svoj tržišno najzanimljiviji model. Jogger je konačno dobio još jednu motornu izvedbu. Iako bi neki radije vidjeli stari dobri dCi, red je došao na aktualniju inačicu. Naime, ovo je prvi elektrificirani model u postavi rumunjske marke, a u pitanju je tzv. samopunjivi hibrid.
Hybrid 140 se ni s čime bitno ne razlikuje od benzinske izvedbe. Bar vizualno, jer jedina novost su nova nijansa (Schiste siva) vanjske boje i oznake hibridne izvedbe. Unutra prilagođeni prikaz na 7-inčnom zaslonu. Potonje se odnosi na stanje baterije i prikaz energetskog toka.
Hibrid standardno uz automatski mjenjač dobiva i elektronsku parkirnu kočnicu. Kao i centralni oslonac za ruke s integriranim pretincem. Baterija se nalazi na mjestu rezervnog točka, odnosno tamo gdje se inače nalazi spremnik plina. Prevedeno, prtljažni prostor je ostao nepromijenjen, dakle ogroman.
Red je spomenuti Renaultov E-Tech pogon koji smo mnogi imali prilike isprobati u nizu modela, i to Renaultu Clio i Captur te odnedavno i Nissan Jukeu. Čini ga 1.6 atmosferski benzinac u kombinaciji dva elektromotora. Te baterije kapaciteta 1.2 kWh.
U pitanju je 140 KS i, što je bitno, radi se o modelu koji sada ima doseg oko 900 km. Jamstvo na bateriju je osam godina ili 160.000 km.
Lista narudžbi otvara se u januaru, a u Francuskoj kreće s cijenom od 24.600 eura (5 sjedala, Expression). Što je 7610 eura više od bazne izvedbe, odnosno oko 44%. Ipak, očekuje se kako će Jogger biti osjetno povoljniji od Renault Captura E-Tech.