Posljednje su sedmice za korporaciju Starbucks bile prepune previranja, jer je kombinacija bojkota, štraja osoblja i slabe praznične promocije dovela do pada tržišne vrijednosti od čak 10,98 milijardi dolara!
Borbe legendarnog lanca kafića vode se na više "frontova".
Tržište dionica teško je opteretilo Starbucks dok se bori sa složenim društvenim problemima. To je natjeralo ulagače da se povuku i dovelo dionice u njihov najduži gubitnički niz od prve javne ponude 1992. godine.
Duboki korijeni
U rasponu od 19 kalendarskih dana, od promocije Red Cup Daya 16. novembra, dionice Starbucksa pale su za 8,96 posto.
To je jednako gubitku od gotovo 11 milijardi dolara, u jeku izvještaja analitičara o usporavanju prodaje i slaboj reakciji na prazničnu ponudu.
Bojkot u lancu sa sjedištem u Seattleu imaju duboke korijene, dotičući se osjetljivih geopolitičkih pitanja nakon što se kompanija našla u "vrućoj vodi" nakon tweeta Starbucks Workers Uniteda, sindikata koji predstavlja mnoge njegove uposlenike, izražavajući solidarnost s Palestincima.
Brz korporativni odgovor izazvao je niz bojkota. Pozivi na akciju odjeknuli su na platformama društvenih mreža.
Pravni postupci kompanije protiv sindikata intenzivirali su sukob.
Buknuli su i štrajkovi, koje su predvodili sindikalno organizirani radnici.
Granice kapaciteta
Oni su istaknuli potrebu za poboljšanjem uvjeta rada, posebno u danima s velikim prometom za koje kažu da "ispituju granice kapaciteta i morala osoblja".
Tipično slavljenički Red Cup Day bio je zasjenjen ove godine izlaskom osoblja, što je prekinulo uslugu na više od 200 lokacija u Sjedinjenim Američkim Državama.
Ova priredba, poznata po poklonima za kupce u obliku crvenih šolja i obilježavanju početka praznične sezone, zabilježila je veliki pad prometa.