Dodge Charger, legendarni "muscle car" zakoračio je u novu eru predstavljajući svoju prvu električnu varijantu. Kombinira tradicionalnu snagu s modernom tehnologijom, nudeći pogon na sva četiri točka uz impresivnu snagu od 500 kW. Nedavno je Jeep lansirao model Wagoneer S na platformi STLA Large, a sada Dodge prati taj trend s prvim električnim predstavnikom u segmentu muscle automobila.
Električni Dodge Charger Daytona impresionira svojim dimenzijama, dužinom od 5,25 metara, što ga čini sličnim postojećoj verziji s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Automobil dolazi s međuosovinskim razmakom od 3.074 mm, nadmašujući maksimalne vrijednosti platforme STLA Large.
Njegova visina od samo 1,50 metara i minimalni razmak od tla od 14 cm naglašavaju njegovu limuzinsku siluetu, dostupnu u varijantama s dvoja ili četiri vrata. Prostrani gepek kapaciteta 644 litre, koji se može proširiti na 1059 litara obaranjem stražnjih sjedala, te dodatni Frunk od 42 litre, pružaju obilje prostora za pohranu.
Charger je dostupan u dvije izvedbe snage: R/T verzija koja nudi do 370 kW snage i Scat Pack verzija s impresivnih 500 kW. Obje verzije koriste identičan hardver, uključujući dva električna pogonska motora od 250 kW postavljena na prednjoj i stražnjoj osovini, i bateriju kapaciteta 101 kWh bruto, 94 kWh neto, omogućavajući domet do 510 km prema američkom EPA standardu.
Inovativni 3-u-1 pogonski sistem, koji kombinuje motor, mjenjač i pretvarač, koristi tehnologiju silicijevog karbida za učinkovitiju potrošnju električne energije. Napredne funkcije rekuperacije omogućuju prilagodbu usporavanja u tri razine, dok NCA baterijska hemija osigurava izvanredne performanse i podršku za brze sprinteve.
Električni Dodge Charger ne samo da predstavlja revoluciju unutar marke već i simbolizira smjer u kojem se autoindustrija ide. Ovaj model uspješno spaja legendarni duh muscle automobila s tehnološkim napretkom, postavljajući nove standarde u segmentu i otvarajući raspravu o budućnosti električnog pogona među ljubiteljima automobila.