Nakon prve večeri festivala Sanremo najbogatija modna blogerica Chiara Ferragni izazvala je raspravu na društvenim mrežama zbog haljina koje je nosila na pozornici. Kao jedna od voditeljica festivala, Chiara je odlučila poslati snažnu poruku protiv mržnje, nasilja i seksizma, pišu italijanski mediji.
Fotografije haljina proširile su se Twitterom, a Chiara je modne kreacije objavila i na Instagramu, uz objašnjenje poruka koje je njima htjela poslati. Napisala je kako je imala "potrebu da na najpopularnijoj italijanskoj pozornici odjećom pošalje snažnu poruku". Tako je prvo nosila raskošnu crnu haljinu s posebnim natpisom na bijelom plaštu koji je glasio "Pensati libera", odnosno "Misli slobodno".
Snažne poruke
Najviše pažnje privukla je, pak, haljinom koja simulira golo tijelo, izrađenom od tila boje kože. Chiara kaže da je ovom haljinom htjela "skrenuti pažnju na prava žena, na njihova tijela i na to kako se o tome kako žene raspolažu svojim tijelom još uvijek diskutira". Iluzijom golotinje, kaže, htjelo se podsjetiti sve na ravnopravnost koju bi spolovi trebali imati.
I treća haljina izazvala je puno komentara na društvenim mrežama. Naime, Chiara je, između ostalih, nosila bijelu haljinu na kojoj su napisane uvrede koje joj, kaže, ljudi svakodnevno pišu ispod objava na Instagramu. Navela je kako je time htjela poručiti da "svako ima pravo izraziti svoje mišljenje, ali da to ne znači da su dopušteni zloba i mizoginija".
Posljednja haljina koju je blogerica nosila je sastavljena od kombinezona zarobljenog u suknji od tila. Objasnila je da predstavlja "nadu u razbijanje konvencija koje je nametnuo patrijarhat".
Ko je Chiara Ferragni?
Chiara Ferragni je italijanska blogerica, poslovna žena, modna dizajnerica i model. Sarađivala je s modnim i kozmetičkim brendovima.
Jedna je od najbogatijih i najuspješnijih modnih blogerica na svijetu. Na Instagramu je prati 28,6 miliona ljudi.
Dok je studirala, otvorila je blog na kojem je objavljivala fotografije koje je snimala po raznim lokacijama u Milanu. Godine 2013. preselila se u Los Angeles. Ubrzo nakon toga časopis Forbes imenovao ju je jednom od top 30 osoba u modnoj industriji mlađih od 30 godina, špansko izdanje Voguea stavilo ju je na svoju naslovnicu. Na Harvardu se njen blog koristio kao primjer pametnog poslovanja u blogerskoj industriji.
Tri godine kasnije vratila se u rodnu Italiju kao najpopularnija modna blogerica, modna dizajnerica te zaštitno lice brojnih svjetski poznatih brendova.
Udata je za repera Fedeza, s kojim ima dvoje djece.