Chevroletova legendarni Chevelle stigla je na ceste 1963. godine kao konkurent Fordu Fairlane. Chevelle je ubrzo postao jedan od najtraženijih Chevy modela u to vrijeme. Najupečatljivija i najčešća "muscle car" verzija, Chevelle SS, debitirala je 1964. sa snagom do 300 konjskih snaga.
U 1966. godini, veliki V8 od 396 kubičnih inča (6,6 litara) povećao je snagu SS-a na 375 konjskih snaga. Chevrolet je također proizveo ograničenu seriju Z-16 modela 1965. godine. Gotovo pet godina kasnije, Chevy je predstavio Chevelle SS 454 LS6. Pokretan V8 motorom od 454 kubična inča (7,4 litre) koji je isporučivao impresivnih 450 konjskih snaga, bio je možda najmoćniji muscle automobil zlatnog doba takvih automobila.
Manje od 5000 jedinica proizvedeno je prije prestanka proizvodnje modela, što LS6 čini rijetkim klasikom.
Napokon, tu je i COPO Chevelle iz 1969. Slično kao COPO Camaro, ovi su automobili naručeni putem sistema Central Office Production Order kako bi bili opremljeni s L72 V8 motorom obujma 7 litara. To je zato što GM nije dopuštao motore veće od 6,6 litara u srednjoj klasi modela 1969. godine.
Procjenjuje se da je 1969. godine 323 "hard top" modela s dvoja vrata bilo opremljeno L72 paketom, a 99 ih je prodano putem čuvenog Yenko Chevrolet dilera. Stručnjaci vjeruju da je danas ostalo samo oko 50 jedinica, što ovaj Chevelle čini najrjeđim i najpoželjnijim među svim verzijama. Njihova cijena je prilično visoka, s restauriranim i održavanim primjercima koji vrijede između 200.000 do 300.000 dolara u SAD.