Kako ne bi ostali na cesti u saobraćajnoj gužvi bez goriva, vozači moraju natočiti gorivo na vrijeme.
Njemački ADAC preporučuje da je to najbolje učiniti kada je rezervoar na četvrtini popunjenosti. U svakom slučaju, vozači ne bi trebali čekati da se upali rezerve, upozoravaju iz autokluba.
‘Mreža benzinskih pumpi u Njemačkoj je vrlo dobro razvijena, tako da uz malo zdravog razuma i pravovremenog točenja goriva ne bi trebalo biti problema”, objašnjavaju iz ADAC-a.
Također, ne smijete nositi više od deset litara goriva izvan rezervoara u automobilu – čak i ako je dopušteno znatno više: rezervni kanister u osobnom automobilu može imati do 60 litara, a najviše 240 litara.
Međutim, ADAC savjetuje da sa sobom ne nosite rezervoar pun goriva.
“Zato što ne predstavlja samo mogući rizik od požara u slučaju saobraćajne nesreće”, tvrdi ADAC.
“Nezdravi plinovi iz plastičnog spremnika goriva također mogu dospjeti u unutrašnjost”, objašnjavaju.
Ako uopće, kanister bi bilo idealno spremiti u gepek – što dalje od putnika. Osim toga, gorivo se ne smije skladištiti u bocama s vodom ili drugim potpuno neprikladnim posudama.
Ko uprkos svemu završi na cesti s praznim rezervoarom, mora poduzeti sve mjere opreza poput svjetala upozorenja, trokuta upozorenja i nošenja prsluka visoke vidljivosti. Tada pomoć na cesti može riješiti problem.
Svako ko stane na autoputu zbog nedostatka goriva uglavnom rizikuje kaznu od deset eura. A ako kao posljedica toga dođe do sudara straga, može doći do zajedničke odgovornosti, navodi FenixMagazin.