Suženja su danas u gradovima s preopterećenim saobraćajnicama jedna od najnepoželjnijih pojava jer redovito donose drastično smanjenje protoka saobraćaja. Vozači u Sarajevu to najbolje znaju, bilo da govorimo o suženju na jednu traku, bilo da se radi o standardnom suženju.
Upravo u takvim slučajevima mnoge iritiraju svi oni "pametniji" vozači koji voze do samog kraja vozne trake i onda se nešto agresivnije uključuju u voznu traku. Neki bi se pak što ranije uključili u saobraćajnu traku pa to čine barem stotinu metara ranije, a na koncu se gužve povećavaju uz sve veću nervozu sudionika u saobraćaju.
U Velikoj Britaniji postoji takozvani Highway Code Rule 134, koji kaže da vozači moraju pratiti signalizaciju i na mjestu gdje im se sugerira promijeniti saobraćajnu traku uz prilagođenu brzinu.
U svakom slučaju kod saobraćajnih gužvi vozači ne smiju nepotrebno mijenjati saobraćajnu traku. Također, najprotočniji je saobraćaj ako se uključujete u prohodnu saobraćajnu traku neposredno prije zatvaranja vozne trake u kojoj se nalazite.
Prevedeno to bi značilo da ne ulazite u prohodnu prometnu traku stotinu metara prije zatvaranja trake u kojoj se nalazite.
Uključivanje u voznu traku bi se trebalo odvijati da svako vozilo iz prohodne prometne trake propusti po jedno vozilo iz druge prometne trake. Ovakav princip patentnog zatvarača ili "ciferšlusa" donosi optimalan protok saobraćaja.