U novom spotu za pjesmu "Enough" (Miami), Cardi B gotovo da i ne nosi ništa - čizme austrijske dizajnerice Carolin Holzhuber još više privlače pažnju.
Ona ne bi bila Cardi B da nije repala kroz svoj najnoviji muzički video polugola: U "Enough" (Miami), 31-godišnjakinja nosi samo ljepljivu traku i krzneni kaput. No, uprkos otkrivanju prirode, jedan odjevni komad posebno upada u oči: crvene štikle koje puno više podsjećaju na skulpture nego na cipele u kojima možete hodati.
Stilist Kollin Carter zaslužan je za to što su cipele postale tajna zvijezda u spotu.
"Kollin ima određenu crvenu boju koja odgovara ukrasu za glavu dizajnera Roberta Wuna", otkrila je u intervjuu za "Footwearnews.com". Za to je imala pet dana. "Bilo je dosta stresno i puno posla, ali se definitivno isplatilo."
No, kako u tako kratkom roku nije uspjela nabaviti kožu u navedenoj crvenoj boji, čizme su u potpunosti izrađene u bijeloj boji, a tim stilista ih je jednostavno obojio u crveno.
Kako bi njihov neobični dizajn s vrtoglavim potpeticama bio čvrst i lagan u isto vrijeme, Holzhuber je posebno razvila potplatu od karbonskih vlakana. Dizajnerica cipela nije stekla samo Cardi B kao obožavateljicu, već i druge superzvijezde poput Beyoncé, Lady Gage i Erykah Badu.
"Moji kupci kontaktiraju me izravno kako bi dobili par iz kolekcije ili zatražili narudžbu po mjeri."
To je ujedno i jedini način da saznate cijene.