Call of Duty: Warzone skočio je na mobilne platforme prošlog četvrtka i kako stvari za sada stoje, ostvario je znatno slabiji rezultat od svog prethodnika.
Dok je CoD: Mobile u svoja prva četiri dana na tržištu zgrnuo 4,2 miliona dolara, prema procjenama tvrtke AppMagic CoD: Warzone Mobile u svoja je prva četiri dana uprihodio 1,4 miliona dolara.
Od toga 47% prihoda došlo s tržišta Sjedinjenih Američkih Država. Zanimljivo, drugi najveći potrošači za CoD: Warzone Mobile bili su Čileanci (9%).
U Microsoftu i Activisionu vjerojatno su se nadali boljim rezultatima jer se za igru prije globalnog lansiranja registriralo više od 50 milijuna igrača. Doduše, i sami igrači su se vjerojatno nadali boljem proizvodu jer je lansiranje igre na Android platformi imalo brojne probleme. Igrači su se žalili na loše performanse, ružnu grafiku, brojne bugove, pucanje veze sa serverima, pojavu varalica i sl.
Mobilni Warzone tako je dobio iznimno loše reakcije te na Google Play Storeu trenutno ima nisku ocjenu korisnika 2,7 / 5.