Godine 2005. Bugatti je prvi put izazvao šok sa W16 motorom: ne osam, ne dvanaest, već 16 cilindara pomoglo je legendarnom Bugatti Veyronu 16.4 da postane prvi serijski automobil ikada koji je prešao granicu od 1.000 KS (735 kW).
Francuz je bio i prvi ulični sportski automobil za koji je dokazano da ima najveću brzinu od preko 400 km/h. Agregat u sredini automobila je od tada revidiran nekoliko puta, tako da u posljednjoj fazi proširenja u Bugatti W16 Mistral ima nevjerovatnih 1600 KS (1176 kW).
Ipak, Bugatti je prije mnogo godina izjavio da će ova verzija motora W16 biti posljednja i da se jedinica neće dalje razvijati. Ovome se uklapaju i noviji događaji: početkom juna 2022. službeno je najavljeno novo zajedničko ulaganje između Porschea i hrvatskog proizvođača supersportskih automobila Rimac, koje posluje pod imenom “Bugatti Rimac”.
Budući da Rimac označava hiperautomobile na električni pogon sa zadivljujućim performansama, već se pretpostavlja da se vrijeme gorućih divova iz Bugattija u potpunosti bliži kraju. Međutim, u martu 2024., novi V16 motor sa hibridnim pogonom je zadirkivan za nasljednika Bugatti Chirona.