Prošla godina bila je rekordna za BMW nakon što je prodaja porasla za 7,3 posto, odnosno na 2.253.835 automobila.
Ovim impresivnim rezultatom, bavarska marka iza sebe je ostavila konkurente iz prestižnog premium segmenta.
Naime, u istom periodu, Mercedes je prodao 210.035 vozila manje (2.043.800 primjeraka). Audi se morao zadovoljiti s nešto više od 1,9 miliona kupaca, prenosi Autoklub.
Da ne bude zabune, nije riječ o rezultatima grupacije (Mini se računa posebno), već isključivo o modelima sa znakom BMW-a.
Što se tiče električnih automobila, Audi je ostao na 178.000 primjeraka. BMW i Mercedes su prodali 375.000, odnosno 240.600 primjeraka, piše Reuters.
BMW Grupa (uključujući MINI i Rolls-Royce) uspješno je postigla cilj da električna vozila čine 15 posto ukupnih isporuka. Cilj za 2024. je dostići 20 posto. U 2025. se očekuje rast na 25 posto.
Dugoročno, cilj je da električna vozila do kraja desetljeća čine više od polovine godišnjih isporuka.
Marka sa sjedištem u Munchenu nada se da će pokretačka snaga porasta potražnje za električnim vozilima biti platforma Neue Klasse, piše BMWBlog.