Nakon Volkswagena svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač.
S premijerom novog i4 njemački je proizvođač pomalo stidljivo predstavio i novi logotip marke. Propeler je i dalje tu, ali u radikalno izmijenjenom obliku. U BMW-u su odlučili znak modernizirati na sličan način kao rivali u Volkswagenu – pojednostavili su ga.
Takvom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu.
"BMW postaje marka uz koju se povezuje. Stari crni prsten je prvi put uklonjen, a sada novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom", rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.
Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i podmarke "i''. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije. Dobra je vijest da neće postati obična naljepnica, već će i dalje na autu imati debljinu, odnosno 3D finiš.
Ovo je šesti put da marka mijenja svoj logo. Zadnji put je to učinila 1997. godine. Međutim, ova je promjena jedna od najradikalnijih dosad i prva koja izbacuje crni prsten.