BMW je jedan od rijetkih proizvođača koji sa svojim sportskim M odjelom nastavljaju proizvoditi modele koji su usredotočeni na "čiste" performanse i samu bit vožnje. Dokaz toga je nova vijest da BMW M zadržava ručni mjenjač do 2030. i ‘odbacuje‘ četverocilindraše u korist šest i osam cilindara.
Njemački proizvođač odlučan je držati se motora sa šest i osam cilindara sve dok postoje pogonski sklopovi s unutarnjim izgaranjem. Za razliku od rivala (kao što je Mercedes-AMG), koji su smanjili svoje motore s izgaranjem i kladili se na elektrifikaciju kao metodu kompenzacije za manjak snage uzrokovan "downsizingom".
Šef BMW-a M Frank van Meel rekao je tijekom festivala na stazi Kyalami Grand Prix u Južnoj Africi:
"Nadam se da je to bilo samo retoričko pitanje jer je jasno da nećemo proizvoditi nikakve trocilindrične motore. Nećemo čak ni stavljati četverocilindrične motore u automobile visokih performansi. Znam da postoje druge firme koje to rade, ali mi to nećemo učiniti".
Glasnogovornik BMW-ovog američkog odjela rekao je:
“BMW je izjavio da ostajemo predani motorima s unutarnjim izgaranjem sve dok ih tržište opravdava. Međutim, pomak prema elektrifikaciji, s novim BMW XM-om i BMW-om M Hybrid V8 GTP-om, igrat će važnu ulogu u budućnosti M vozila visokih performansi".
S druge strane, van Meel je također rekao da će ručni mjenjač zaživjeti u BMW-u M3, M4 i BMW-u M2. Trenutna generacija M3 i M4 vjerovatno će se prestati proizvoditi krajem 2028. Potražnja kupaca jedini je poticaj koji ove ručne mjenjače održava na životu.