Električni automobili su sve povoljniji, a trendu se pridružio i BMW. Pritom BMW nije odlučio sniziti cijene, već se odlučio predstaviti slabiju izvedbu sve popularnijeg crossover modela. U pitanju je iX1, koji sada dobiva ulaznu eDrive20 izvedbu. Uporedi li je se s dosadašnjim eDrive30, cijena je u Njemačkoj niža primjetnih 7.100 eura.
Kupac u ovom slučaju dobiva pogon s jednim elektromotorom koji daje 204 KS i do 250 Nm. Isti je to pogon koji će se ugrađivati u netom predstavljeni Mini Countryman E. Logično, ista je i baterija kapaciteta 64.7 kWh, dok je doseg 430 do 475 km po WTLP-u. Prije spomenuti Mini ima deklarirani doseg od 462 km.
Sada opremljen isključivo prednjim pogonom iX1 ubrza do 100 km/h za 8.6 sekundi, dok je maksimalna brzina postavljena na 170 km/h. Punite li bateriju putem 11 kW snažnog punjača, čekat ćete 6,5 sati. Opcijski 22 kW punjač skraćuje vrijeme na nešto manje od 4 sata, dok brzi punjač snage 130 kW puni bateriju od 10 do 80% za 29 minuta.
BMW iX1 eDrive20 može se prepoznati po nešto drukčijem uzorku na prednjoj maski, a jednako bogato opremljen kreće cijenom od 47.900 eura. Proizvodnja u Regensburgu je već krenula, a prvi primjerci u salone dolaze u novembru.