Serija 5 i serija 3 se izmjenjuju na ljestvici popularnosti, oba su osnovni modeli iz Bavarske (ostavljajući po strani male X-ove). Sada je viša srednja klasa reorganizovana (trojka očekuje podizanje). Slično kao kod serije 7, serija 5 slavi svoju električnu premijeru.
Označene sa poznatim "i", prve dvije potpuno električne varijante su spremne za rad. U početku kao limuzina. Zaključak, nakon dinamične vožnje gore-dolje: Sa 340 KS osnovne verzije sa pogonom na stražnje kotače, nikako niste slabi. Podrazumijeva se da trenutni top model sa dvoosovinskim pogonom i 601 ks može sve učiniti čak i brže.
Kao što se i očekivalo, oba su pedantno izolovana od buke i fino podešena u svakom režimu vožnje. Činjenica da limuzina serije 5 sada strši nešto preko granice od pet metara nije primjetna u vožnji. Touring će uslijediti 2024. godine, s istim motorima s unutarnjim izgaranjem, honorarnim električarima i pogonskim jedinicama na baterije. Postoji i niz drugih varijanti pogona. Do M5.