Kao dio svoje strategije Renaulution, Renaultov šef Luca de Meo rekao je da se planira barem još jedno ponovno oživljavanje imena starog modela. Prvi model ovog retro-futurističkog plana je povratak R5 kao električnog modela i kao nasljednika Zoe.
Godinu dana kasnije, R4 će također biti lansiran - također kao električni automobil. Daljnja potvrda R4 stigla je s registracijom u Evropskom patentnom uredu. Renault je tamo zaštitio novi logo R4: broj 4 ugrađen u novi Renaultov romb.
Renault 4 ili skraćeno R4 proizvodio se od 1961. do 1992. i prodan je preko osam miliona puta širom svijeta. Mali automobil, koji je također bio dostupan kao komercijalno vozilo s dvoja vrata i blago podignutom karoserijom, smatran je praktičnim i jeftinim.
Konačna verzija bit će znatno urbanija
Novi Renault 4 se kao Izložbeni automobil na sajmu u Parizu pojavio se kao pravi SUV. Kako bi to postigli, Francuzi su, između ostalog, postavili rezervni točak na istaknuto mjesto na karbonskom krovu ispod zateznih traka u boji magenta. Kratki prepusti jamče velike pristupne uglove; Kamere zamjenjuju vanjska ogledala, a sprijeda svijetle matrična LED svjetla.
U produkcijskoj verziji, tvrdi se, R4 dolazi konvencionalnijeg vanjskog stila nego što je sugerirao konceptni automobil. Prednji dio i kružna prednja svjetla ostaju isti. Upitno je hoće li, poput konceptnog automobila, oni biti okruženi uskim kromiranim rubom i zauzimaju li cijelu širinu vozila u cjelini.
Razlike su izraženije u bočnom prikazu. Rašireni lukovi točkova ustupaju mjesto konvencionalnim lukovima točkova, ultra-tanki nosači retrovizora s kamerama zamijenjeni su konvencionalnim retrovizorima koji se nalaze u trokutu prozora. Kvake na vratima izvedene su kao nosači.
Straga se očekuju uspravna stražnja svjetla i registarska pločica smještena niže u preklopu. Stražnje staklo će u standardnoj izvedbi biti nešto veće i naravno opremljeno i brisačem stražnjih svjetala.
Renault R4 temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro poznate platforme CMF-B EV. Osim R4, na njemu su bazirani Renault 5 E-Tech Electric, Alpine A290 i nadolazeća električna Nissan Micra.
Renault 4 će posuditi tehnologiju od Renaulta 5, tako da će se koristiti sinkroni motor u tri razine snage - uvijek s pogonom na prednje točkove.
U prvoj fazi R4 će proizvoditi 70 kW i 215 Nm, a slijedi je verzija od 90 kW i 225 Nm - obje su dobre za oko 300 kilometara dosega. Top model je R4 sa 110 kW i 245 Nm okretnog momenta i ima oko 400 kilometara. Verzija od 110 kW opremljena je baterijom od 52 kWh, a manji R4 s verzijom od 40 kWh.