Režiser i producent Dragan Bjelogrlić i direktor Sarajevo Film Festivala Jovan Marjanović danas su na Brending konferenciji u Sarajevu u okviru panela "Brand New Production", kojim je moderirala direktorica Sarajevo Film Akademije Emina Ganić, razgovarali o snazi filmske industrije i promjenama koje ovaj resor doživljava u posljednjih desetak godina u našoj regiji, te kreiranju brendova u filmskoj i festivalskoj sferi.
Bjelogrlić je rekao da je dugo godina, pa i danas u malim zemljama na Balkanu postojalo pravilo da, što je sadržaj koji se emituje na televiziji jednostavniji, banalniji i površniji, bolje prolazi.
"Ja sam od samog početka kada sam počeo da se bavim produkcijom, a kasnije i režijom imao drugi princip. Trudio sam se održim kvalitetan nivo od scenarija, produkcije, režije, odabira glumaca, sadržaja i estetike i vjerovao sam da takvi sadržaji isto mogu da komuniciraju sa velikim brojem gledalaca. Publiku ne treba potcjenjivati i ako joj pružiš pravi, kvalitetan sadržaj, ona će znati da ga prepozna", istakao je Bjelogrlić.
Direktor Sarajevo Film Festivala (SFF) Jovan Marjanović je, govoreći o razvoju brenda SFF-a, rekao da Festival od prvog izdanja ima jasno zacrtane ciljeve koji su relevantni i danas u smislu razvoja filmske industrije, te da se uvijek nastoje predvidjeti novi trendovi.
Nedavno je na Cannes Film Festivalu, podsjetio je Marjanović, Sarajevo proglašeno za najbolji Grad filma, a otkada je Grad Sarajevo 2019. godine postao nositelj UNESCO titule kreativnog grada filma, količina filmske i TV produkcije u Sarajevu povećala se za 400 posto. Kako je dodao, broj ljudi u kinima u Sarajevu porastao je sto posto, a KS je uveo poticaje za privlačenje stranih, ali i finasiranje domaćih produkcija.
Bjelogrlić je naveo da je za SFF vezan na različite načine i da ima kontinuiran odnos sa tim festivalom koji je godinama rastao, te da u vrijeme njegovog trajanja čitav grad živi sa festivalom.
"U profesionalnom dijelu on je za prostor bivše Jugoslavije mjesto gdje se svi susrećemo, najčešće možemo da predstavimo i razvijamo naše projekte", dodao je Bjelogrlić.
Kada je izašao film "Toma" Dragana Bjelogrlića kojim je zatvoren 27. SFF mjere protiv covida još su bile na snazi, ali je film napravio rekordan rezultat.
"Naravno da mora da postoji marketing i PR komunikacija, ali je ipak sadržaj ono što je glavno", rekao je Bjelogrlić.