Nakon brojnih pjevačica koje su odlučile uploviti u beauty vode i na tom polju osnovati specijalizirane brendove od kojih su zasigurno najpopularniji oni iza kojih stoje Selena Gomez i Ariana Grande, još jedna velika muzička zvijezda odlučila je učiniti nešto slično. Nakon parfema koji je nedavno najavila, Beyoncé će ovog mjeseca lansirati brend za njegu kose pod nazivom CÉCRED.
Beyoncé je CÉCRED najavila tako što je na Instagramu podijelila kratak video koji prikazuje različite muškarce i žene u procesu pranja kose, te češljanja i stiliziranja. Između ostalog, u njemu se pojavljuje i majka popularne pjevačice, a nostalgičan video prikazuje je unutar frizerskog salona Tina koji je otvorila osamdesetih godina dvadesetog stoljeća u Houstonu.
Popularna pjevačica je i sama tokom dugogodišnje karijere u više navrata mijenjala boju i dužinu kose. Ona je vremenom postala njen zaštitni znak iza kojeg stoji tim stručnjaka. Stoga nije nimalo iznenađujuće što se odlučila na ovaj korak, a naznake da će osnovati vlastiti brend postojale su još od prošle godine.