U Kini je prosječno svakog dana u februaru otkazano oko 10.000 domaćih letova zbog epidemije koronavirusa, a kako bi ponovo podstakle domaću potražnju, kineske aviokompanije nude ekstremno niske cijene.
Tako se za destinacije udaljene po 1.500 kilometara one mogu naći i za po 20 američkih dolara, dok ih low-cost kompanije nude i za manje od četiri američka dolara.
To je trenutno cijena niža i od uobičajene kafe u "Starbucks", najpopularnijem lancu za ispijanje kafe u Kini, gdje taj napitak košta četiri i po američka dolara.
Tokom februara otkazane su dvije trećine planiranih letova, a kineski analitičari napominju da kompanije u ovom trenutku samo žele stabilizirati domaću potražnju i vratiti povjerenje putnika.
Analitičarka Bank of Communication Internationala Luy You kaže da država podstiče mnoge kineske avioprijevoznike da održavaju ključne domaće pravce.
"Tokom ovogodišnjih praznika prosječni dnevni promet za cijelu Kinu iznosio je 470.000 putnika, što je pad od 75 posto u odnosu na lani", kaže analitičarka.
Vodeći hongkongški avioprijevoznik "Cathay Pacific" je do daljeg na neplaćeno odsustvo pustio svojih 25.000 od ukupno 33.000 zaposlenih nakon otkazivanja 60 posto letova, te nametnutih restrikcija prema inostranim destinacijama.
To je nastavak na one tri sedmice neplaćenog odsustva za 27.000 zaposlenih sa početka februara, nakon procjene da se turistički sektor u Hong Kongu ne može oporaviti u prvoj polovini ove godine.