Električna tranzicija nije previše blagonaklona prema postojećim modelima. Kada je Audi u pitanju, jedan od prvih otpisanih je R8, koji je do sada doživio dvije generacije. Zanimljivo je da je to ujedno i prvi Audi koji je svojevremeno pravljen u električnoj verziji, doduše u maloj seriji.
R8 je zamišljen još 2003. godine, kada je predstavljen supersportski Audi koncept. Prvi primjerci stigli su na puteve tri godine kasnije, a kao što je poznato, Frenk Liberti dao je automobilu dovoljno originalan dizajn da je malo ko vidio vezu sa tehnološki srodnim Lamborghini Gallardom.
U početku se nudio sa 4.2 V8 motorom sa 420 KS, a nakon nekoliko godina dobio je verziju 5.2 V10 koja je ostala aktivna do danas.
U međuvremenu, automobil je dobio Spyder varijantu, kao i nekoliko specijalnih verzija. Stvoreno je i nekoliko nesvakidašnjih verzija, poput konceptnog R8 sa V12 TDI motorom, kao i e-tron model sa električnim pogonom.
Produkcijska verzija električnog R8 koristila je osnovu Huracana, baš kao i model druge generacije predstavljen 2015.
I ovde se Audi poigrao sa nekoliko specijalnih verzija, a dobio je i opciju sa pogonom na zadnje točkove. Evolucija modela povećala je snagu na 610 KS i 560 Nm, odnosno 620 KS i 580 Nm nakon redizajna.
Audi je odlučio da se oprosti od aktuelne generacije. Video "Posljednji krug" prikazuje seriju lijepih primjeraka sa ličnim pričama njihovih vlasnika.
Podsjećanja radi, ovim modelom će Audi povući i V10 motor, ali najverovatnije ne i ime. Prema nekim najavama, R8 bi trebalo da dobije treću generaciju, koja će najvjerovatnije biti dostupna isključivo sa električnim motorom.
I to uprkos činjenici da će zamjena za Huracan najvjerovatnije imati hibridni pogon sa V8 tvin turbo benzinskim motorom.