Nakon 17 godina od lansiranja i devet godina od premijere druge generacije Audi je umirovio svoj najatraktivniji automobil.
Više mjeseci trajala je trakavica oko umirovljenja dva atraktivna coupea. Prvi je pao TT, a sada je, nakon nekoliko odgoda, ista sudbina zadesila i R8. Posljednji primjerak modela proizveden je u njemačkim pogonima u Heilbronnu.
Bio je to primjerak coupea u Vegas žutoj boji, i to u Performance Quattro izvedbi s dodatnim paketom karbonske dekoracije vanjštine i 20-inčnim naplacima.
Podsjetimo, Audi je nakon najave gašenja modela bio suočen s pojačanim priljevom narudžbi. Kako bi zadovoljio potražnju, umjesto u decembru prošle godine, proizvodnja je obustavljena tek sada, nakon što je R8 u posljednjoj sezoni pred mirovinu zabilježio porast prodaje od 49 posto.
Ne razmišljaju o nasljedniku
Kraj Audija R8 znači da je i kraj V10 motora blizu. Lamborghini će tako do kraja ove godine postupno izbaciti sestrinski automobil, Huracan, a to znači da više ne možete kupiti novi automobil s atmosferskim 5.2 V10 motorom. I dok je Lamborghini potvrdio samostalan razvoj nasljednika, u Audiju zasad ne razmišljaju o tome.