Sve više restorana uvodi naknadu za nedolazak ako se gosti ne pojave uprkos rezervaciji. Domaćini se boje finansijskog gubitka.
Prema Njemačkom udruženju hotela i restorana (Dehoga), povećao se broj takozvanih nedolazaka, odnosno nepojavljivanje iako imaju rezervaciju ili otkazivanja u vrlo kratkom roku.
Prema riječima Christiana Hellera iz Njemačkog veća za bonton, obaveza se kompenzuje “strahom od bolje opcije”.
Ljudi se boje obavezati se i sve opcije drže otvorenim do posljednjeg trenutka.
"Postaje uobičajeno da ljudi rezervišu nekoliko restorana i u kratkom roku odluče - ići ćemo tamo. Prazni stolovi su posebno neprijatni, posebno za restorane s manjim brojem stolova, s posebno kvalitetnim jelovnikom, odnosno visokom cijenom robe, s dugim rokovima rezervacije i nedostatkom gostiju.
Nije moguće ustupiti prazan stol drugim gostima”, kaže sommelier Holger Baier, prenosi Blic.
U restoranu “bi:braud” gosti dobijaju informaciju o otkazivanju uz ostale detalje rezervacije putem e-maila.
Zbog toga moraju ponovno potvrditi rezervaciju na portalu za rezervacije i priložiti svoju kreditnu karticu.
Naknada za nepojavljivanje u restoranu u Ulmu postoji već dve godine, ali prema Baieru zapravo je naplaćena samo dva puta.
“Srećom, imamo pouzdane goste”, kaže Holger Baier.