Air Serbia je trebala krenuti sa tri noćna leta od 12. 6. za Sarajevo. Kako su letovi stavljeni u sistem 26. 5., dakle 18 dana prije prvog leta, nije bilo sumnje da će se i desiti. No, kompanija je prije nekoliko dana letove prolongirala na 1. 7., te je od tada trebala operirati svakodnevno, uz drugi dnevni let ponedjeljkom, srijedom i subotom. Čudno je da kompanija 18 dana prije nije mogla sa sigurnošću planirati operacije i da se u tako kratkom roku morala predomisliti. piše Zamaaero.
Potom je samo nekoliko dana kasnije potpuno otkazala tri noćna leta za Sarajevo i sada ih ove sezone neće imati, već će letjeti 7 dnevni letova u 2. podnevnom valu, bez i jednog noćnog leta.
"Nažalost ovakve stvari se u zadnje vrijeme dešavaju Air Serbiji, te ista prolongira početak letova, otkazuje letove i ima ogromna kašnjenja. Sve to skupa će i te kako imati utjecaja na finansije kompanije, ali i ozbiljno udariti na imidž kompanija. Sve je više nezadovoljnih putnika koji javno negoduju nad ovakvim ponašanjem kompanija. Istinski šteta obzirom na ostale pozitivne stvari kompanija kao što je ogromna ekspanzija, vrhunska agilnost, rad na floti, profitabilnosti", piše Zamaaero.