Kompanija za dostavu paketa u Britaniji onemogućila je funkciju umjetne inteligencije (AI) u svojim sistemima za online chat nakon što je frustrirani korisnik nagovorio sistem da sastavi pjesmu o tome koliko je loša korisnička služba firme.
"Bio jednom chatbot, ime mu je DPD, beskoristan za pomoći sve", napisao je bot nakon što je Ashley Beauchamp odustao od pokušaja da ga natjera da podijeli telefonski broj korisničke službe i zamolio ga da umjesto toga napiše pjesmu o lošoj usluzi chatbota.
"DPD gubljenje je vremena, kupcu najgora noćna mora", nastavio je bot i zaključio: "Jednog dana DPD konačno ugašen je, pa svi raduju se. Napokon pomoć mogu dobiti, od stvarne osobe koja zna šta učiniti".
Beauchamp, pijanist i dirigent, objavio je svoju razmjenu s botom na platformi društvenih medija X u četvrtak, od kada je objava pregledana 1,1 milion puta. Rekao je da je prvo zamolio bota da mu ispriča vic nakon što nije uspio dobiti informacije o statusu paketa, a kada je to učinio, zamolio ga je da napiše pjesmu o propustima automatizirane korisničke službe.
Beauchamp je rekao televiziji ITV da još nije stigao njegov paket.
"Mislim da bi ga sada mogli držati kao taoca. Ne bih ih krivio. To je potpuno moja odgovornost", rekao je.
DPD UK rekao je da je nekoliko godina uspješno koristio AI element unutar svog sistema za chat uz svoju ljudsku korisničku službu, ali je došlo do greške nakon ažuriranja sistema.
"AI element je odmah onemogućen i trenutno se ažurira", rekla je kompanija u izjavi koju prenosi ITV.