Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo danas je u Domu mladih prezentiralo realizirane i započete projekte u 2021. godini Kantona Sarajevo. Sve to u sklopi Dana otvorenih vrata Ministarstva saobraćaja KS:
Ministar saobraćaja Adnan Šteta kazao je da je ova godina označila povratak trenutnog saziva Vlade te da su uspjeli završiti projekte koji nisu bili završeni te su pokrenuti neki novi projekti - neki nakon 40, a neki nakon 60 godina iščekivanja.
"Pamtit ću ovu godinu po mnogim projektima, posebno zbog rekonstrukcije pruge Ilidža-Marijin Dvor, potpisivanja ugovora i narudžbi 35 novih trolejbusa i 15 novih tramvaja, zbog uvođenja novih željezničkih i autobuskih linija, obnove i izgradnje mnogih saobraćajnica i značajnim ugovorima koje smo potpisali. Ova godina je bila, bez obzira na sve izazove, dobra. Sljedeća će biti sigurno mnogo bolja", kazao je Šteta.
Bitno je napomenuti da je na ovim projektima ostvarena značajna saradnja sa lokalnim vlastima, partnerskim ambasadama i međunarodnim organizacijama, nevladinim organizacijama i akademskom zajednicom, institucijama i preduzećima, naveo je, po mnogima, jedan od najaktivnijih ministara u Vladi Kantona Sarajevo.
"Fokus svih aktivnosti je da građanima i posjetiocima Sarajeva bude osiguran kvalitetan javni prevoz i moderna saobraćajna infrastruktura. Sa ponosom mogu, osim nastavka velikih projekata u cestogradnji, najavim i nove kao što su: elektronska karta i aplikacija za javni prevoz, aplikacija za parking, aplikacija za cestovnu infrastrukturu...", kazao je Šteta.
U svom izlaganju, ministar se osvrnuo i na sve planirane projekte koji su vezani sa sigurnost u saobraćaju, a posebno u zonama u blizini škola.
Ekipa Raporta pitala je i ministra šta se dešava sa GRAS-om te kada se konačno može očekivati rješavanje problema u ovom javnom preduzeću. On nam je kazao da uskoro ide restruktuiranje ovog preduzeća koje ima jezive dugove.
"Za stanje u ovom preduzeću je kriv je poslodavac, ali i Skupština i Vlada KS. Mi iduće godine krećemo u ozbiljno restruktuiranje GRAS-a. Nije nikakava najava, nego to sigurno ide. Vidjet ćemo na koji način može GRAS funkcionirati. Iskreno da kažem, mi razmišljamo i o otvaranju nove firme za električni prijevoz za tramvaje i trolejbusu. Mi ćemo u januaru izaći sa svim relevantnim podacima", kazao je za Raport Šteta.
Danu otvorenih vrata ovog ministarstva ali i prezentaciji projekta prisustvovali su skoro svi ministri u Vladi Kantona Sarajevo, gradonačelnica Grada Sarajeva Benjamina Karić, načelnici sarajevskih općina, vijećnici i zastupnici svih nivoa vlasti, predstavnici ambasada, dekani Saobraćajnog i Ekonomskog fakulteta, predstavnici međunarodnih organizacija, institucija, udruženja, ustanova i preduzeća, kao i pojedinci sa kojima je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo imalo saradnju u 2021. godini.
Zanimljivo je da su sve zvanice imale priliku da isprobaju kvalitet stolica koje će biti ugrađane u nove sarajevske tramvaje te da glasaju koja je po njima najbolja.
Naime, bile su ponuđene tri opcije, a u videu u prilogu imate i vi da glasate koja je po vama najbolja.
Za koju tramvajsku stolicu bi vi glasali? 🙂 pic.twitter.com/6tFwdCbySJ
— Raport.ba (@BaRaport) December 24, 2021
Ministru Šteti podršku je pružio i stranački kolega, Damir Mašić, zastupnik SDP-a u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine.
Pitali smo Mašića šta misli o najavljenim projektima te svim realiziranim projektima Ministarstva saobraćaja KS.
"Politička ali i ministarska figura koja je promijenila paradigmu u vezi bavljenja politikom, konkretnih rezultata. Adnan Šteta je čovjek koji za dvije godine uradio više nego svi njegovi prethodnici za 20 godina. Projekti koji su stajali godinama su izvađeni i svi su operativnoj fazi. Građani sve vide. Ovo trenutno što radi će Sarajevo približiti i evropskim i svjetskim metropolama. Žao mi je što nemamo više ovakvih ljudi poput njega, koji se ne boje velikih projekata", kazao je Mašič.
Nakon izlaganja pred zvanicama, ministar Šteta je pozvao i sve građane da razgovaraju sa njim ali i njegovim saradnicima te upute neke nove prijedloge ali i kritike.
Građani su predlagali razna rješenja te govorile sa kakvim se sve izazovima susreću kada je u pitanju saobraćaj.