kia sorento

Cijena raste, performanse padaju

Ne, korejski obiteljski SUV doista još ne izgleda staro. U svakom slučaju, na tržištu je tek od 2020. Kako proces starenja uopće ne bi započeo, Kia Sorento facelift će proslaviti svoje lansiranje na tržište početkom 2024. godine.

Taktika koja nije nova za proizvođača automobila, a ipak uvijek iznova iznenađuje, budući da konkurentima ponekad treba godinu do dvije duže prije nego što sveobuhvatno ažuriranje modela debitira na tržištu. Što se cijene tiče, ona je za facelifting porasla za 2.300 eura i sada iznosi 53.190 eura (od februara 2024.). Kao i obično, novi dolazi i sa sedam godina jamstva.

Samo četverocilindrični motori također su dostupni u Kia Sorento Facelift (2024). Ponuda pogona uključuje plug-in hibrid kao najsnažniji motor s pogonom na sve točkove, puni hibrid i 2,2-litreni dizel - svaki dostupan kao pogon na prednje točkove i pogon na sve. Dizel ima osmostepenski mjenjač s dvostrukom spojkom, dvije hibridne varijante imaju šestostepeni automatski mjenjač.

Kod dizela se ništa ne mijenja, on nastavlja razvijati 194 KS (142 kW). S kombinacijom 1,6-litrenog četverocilindričnog turbobenzinskog motora i elektromotora, potpuni hibrid sada ima izlaznu snagu sistema od 215 KS (158 kW), tako da je izgubio nešto konjskih snaga. Isto se odnosi i na plug-in hibrid, koji sada proizvodi 252 KS (185 kW) umjesto 265 KS (195 kW) u pretfejsliftu. Još nije poznato koliko daleko PHEV sa svojom baterijom od 13,8 kWh može voziti čisto električnim putem. Do sada je Sorento uspio preći do 57 km (WLTP). Kapacitet vuče do 2,5 t najvjerojatnije će ostati nepromijenjen.

SUV je sada mnogo više orijentiran na novopredstavljeni EV9 i stoga se čini osjetno progresivnijim. Dva velika Korejca dijele slična okomita prednja svjetla i, na kraju, ali ne manje važno, sličnu srebrnu zaštitu podvozja. Za razliku od EV9, Kia Sorento Facelift (2024) i dalje koristi klasičnu rešetku "Tiger Nose", koja je zauzvrat malo više prilagođena Sportageu . Osim toga, Kijin logo sada se nalazi na poklopcu motora, koji je također prilagođen, umjesto na rešetki. U bočnom pogledu, ništa se nije promijenilo osim novih dizajna naplataka: plug-in i full hybrid voze na 19-inčnim točkovima, dok dizelska verzija ima izbor između 18 ili 20-inčnih naplataka.

Slične vijesti