Huawei je službeno lansirao na tržište svoj pametni automobil AITO M9 s nizom luksuznih funkcija i softverskim sistemom HarmonyOS 4.0. To je prvi automobil u industriji koji ima i golemi projekcijski zaslon za dinamično korisničko iskustvo.
AITO M9 dugačak je 5230, širok 1999 i visok 1800 mm, dok je međuosovinski razmak 3110 mm. Riječ je o automobilu sa šest sjedala koji pripada kategoriji velikih SUV vozila. Automobil koristi Huaweijev sistem pametnih prednjih svjetala koji je toliko napredan da se doslovno ne isplati objašnjavati sve njegove mogućnosti.
Šasija je automobila napravljena lijevanjem, iz jednog je dijela, a na 12 je različitih mjesta automobil ojačan čelikom otpornosti 2000 MP, kakav se inače koristi za izradu nuklearnih podmornica. Izvana je vozilo prekriveno panelima koji su napravljeni od aluminijske legure.
U interijeru je najveća je atrakcija 32-inčni veliki projekcijski ekran u drugom redu. Ovaj zaslon podržava 3K rezoluciju, 100% P3 raspon boja i Huawei bežični daljinski upravljač. Korisnici će uživati u nevjerojatnom iskustvu, obećavaju Kinezi.
Osim toga, automobil ima još tri integrirana zaslona: 12.3-inčni infotainment, 15.6-inčni kontrolni s 2K rezolucijom i 16-inčni zaslon razlučivosti 3K za putnike.
Govoreći o “pametnim” rješenjima, automobil koristi Huawei XHUD head-up zaslon s 2K rezolucijom i vršnim osvjetljenjem od 12 hiljada nita. Sistem ne samo da prikazuje bitne detalje ispred vozila već također podržava prikaz slike onoga što se događa iza vozila.
Automobil ima višenamjenski upravljač s novom ručicom mjenjača. Također, pametni kokpit je nadograđen na softverski sistem HarmonyOS 4.0. Što se tiče sjedala, drugi red ima dva fleksibilna sjedala s prolazom za olakšanje ulaska i izlaska iz trećeg reda.
Tu je i tzv. Huawei Touring inteligentna šasija koja standardno dolazi s devet zračnih jastuka i CDC amortizerima s promjenjivim stepenom amortizacije. Nadalje, u vozilu radi sistem Huawei ADS 2.0 zajedno s najnovijom generacijom lidara, kamera visoke rezolucije, radarom milimetarskih valova itd…
Neke druge funkcije tehničkog paketa su Xiaoyi pametni asistent, ugrađeni Pangu sistem prognoze vremena, povezanost automobila i kuće, mali frižider i podešavanje sjedala do visine od 5 razina. Još jedan moćan alat je pametni sistem pregleda ceste za učinkovitu kontrolu stanja u saobraćaju.
U smislu pogona dostupna su dva. Potpuno električna verzija ima dva motora - prednji i stražnji, s maksimalnom snagom od 160 kW odnosno 230 kW. Ukupna energetska učinkovitost je oko 390 kW, a automobil može ubrzati od 0 do 100 km/h za 4.3 sekunde. Koristi Huaweijevu visokonaponsku bateriju Whale 800 V s dosegom od 150 km nakon 5 minuta punjenja. Ukupan doseg pune baterije na testu bio je 630 km. Tu je i hibridna verzija s benzinskim turbo-motorom obujma 1.5 litara, gdje je ukupna snaga 365 kW, a sprint do 100 km/h traje 4.9 sekundi.
Najjeftiniji će primjerak u Kini koštati 60 hiljada eura, dok će najskuplja verzija koštati nešto više od 72 hiljade eura.