Platforma

Google osmislio kako privući još više korisnika na Gmail, Mapse i YouTube

Google se novi mogućnostima želi suprotstaviti konkurenciji kao što su OpenAI i Microsoft

Google je proširio mogućnosti svog AI chatbota, Barda, integrirajući ga u razne vlastite digitalne platforme, uključujući Gmail, Maps i YouTube.

Google se novi mogućnostima želi suprotstaviti konkurenciji kao što su OpenAI i Microsoft. Proširenje je dostupno isključivo na engleskom jeziku i omogućava korisnicima da koriste Bard za izvlačenje informacija sa svojih Gmail računa, pristup uputama s Google karata i pronalaženje korisnih videa na YouTubeu. Osim toga, Bard može dohvatiti podatke o putovanju s Google letova i prikupiti informacije iz dokumenata pohranjenih na Google disku.

Kako bi zaštitio privatnost korisnika, Google se obvezao spriječiti ljudske recenzente da pristupe osjetljivim podacima dobivenim s Gmaila ili Drivea. Također, ti se podaci neće koristiti za poticanje primarnog izvora prihoda - personaliziranog oglašavanja, objavio je tehnološki div na blogu.

Proširenje dolazi usred rastućeg AI rivalstva, potaknutog uspjehom OpenAI-jevog ChatGPT-a i Microsoftovim nastojanjima da ugradi tu tehnologiju u svoju tražilicu Bing i Microsoft 365 paket, uključujući Word, Excel i Outlook.

Google je u martu Barda jednostavno pustio u javnost, a u maju su počeli testirati konverzacijsku umjetnu inteligenciju u svojim rezultatima pretraživanja, kao odgovor na popularnost ChatGPT-a.

Dopuštajući Bardu pristup ličnim podacima i popularnim uslugama kao što su Gmail, Google Maps i YouTube, Google želi učiniti te platforme još korisnijima, mameći korisnike da se oslone upravo na njih.