Volkswagen Grupa kupila je Seat 1986. godine i od tada pokušava pronaći smjer koji će Seatu osigurati ‘održivu dobit‘.
Španska marka ostvarila je veliki uspjeh s modelima Ateca i Leon. Ali prodaja u Evropi pala je više od 40 posto u julu i augustu na godišnjem nivouž. Kako navodi Autocar, pad prodaje uzrokovan je problemima s isporukom čipova. A Seat je očito posljednji u redu unutar njemačke grupacije.
Isto tako, Seat u prodaji nema električnih automobila, što je suprotnost ostatku brendova u Volkswagen koncernu.
Na pitanje novinara Autocara, direktor Seata, ujedno i izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer iznio je svoje viđenje budućnosti španske marke.
‘Mi ne ubijamo Seat, samo trebamo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još radimo na planu, ali marka je sigurna barem do 2028. ili 2029. godine. Činjenica je da Seatove modele obožavaju mlađu kupci. A posebno su popularni u Evropi,. Najviše u Španiji, Velikoj Britaniji i Austriji.
Dakle, Seat ide dalje, ali Cupra je budućnost Seata.
Cupra privlači mlađu, buntovniju publiku, puno brže će krenuti u elektrifikaciju i odlično se pozicionirala unutar VW koncerna‘ - zaključio je Schafer.