Ekonomija

Virtualni sajam inovacija AS Holdinga kao „next level“ Marketing Summita

Na ovogodišnjem, osmom po redu Sarajevo Marketing Summitu, u boho ambijentalnom kutku AS Holding sa svojim članicama predstavio je inovativne proizvode kompanija AS i Vispak. Riječ je o Rituals Cookies i Choco klub Zlatna džezva, slatkim i zdravim delicijama koje su osvojile police trgovina. Ovi proizvodi rezultat su prvog bh. sajma inovacija VirtuAS koji je održan prošle godine u jeku pandemije i isti predstavljaju svojevrsni „next level“ u prehrambenoj industriji.

Virtualni sajam inovacija rezultat je višemjesečnog rada razvojnih timova domaćih kompanija na inovativnim proizvodima, pa su tako kompanije Klas, Vispak, AC Food, AS, Mlin Ljubače, Sprind, Oaza, Solana, Swity i ZIM predstavili svoje inovacije kao i unaprijeđene i nutritivno bogate varijante nekih prehrambenih proizvoda.

Rituals waffle cookies, Vispak Dream espresso, prvi domaći džepni espreso u obliku praline, Maza protein smjesa za palačinke sa proteinima, Oaza voda sa kolagenom, Limunana napitak od soka limuna i čaja nane, ZIM probiotski obrok od svježeg sira bez laktoze sa proteinima, samo su neke od inovacija dok će se i ostali proizvodi uskoro naći na policama trgovina.

Posjetioce Sarajevo Marketing Summita najviše je privukla inovativna postavka AS Holding kutka koji nedoljivo podsjeća na stare dobre piknike u prirodi. U sklopu kutka posjetioci su mogli „prošetati“ virtuelnim sajmom i pogledati inovacije svih kompanija koje su u sastavu Grupacije ali i dobiti svoje pakovanje Rituals cookies-a i Choco kluba Zlatna džezva.

Clicky